søndag 6. januar 2013

Stor glasskrukke

Hvert år har jeg store planer om å lage masse julepresanger, men hvert år går tiden for fort og jeg rekker ikke halvparten av hva jeg har tenkt. I år, dvs nå må jeg vel si i fjor, rakk jeg bare en brøkdel av hva jeg hadde tenkt. Jeg kjøpte inn 8 store glasskrukker på Ikea, planen var å pynte alle sammen og fylle dem med telys. Jeg trodde til og med at jeg måtte kjøpe fler for å få nok til alle jeg ville gi til. Men sånn ble det selvsagt ikke.... jeg rakk å lage 2.... 

Her er den ene. Krukka er dekket med hvitmalt metalltape og dekorert med granbar dies fra Cheery Lynn, stearinlys dies fra Marianne design, bling og blonder. Krukka er 22 cm høy, så det ble plass til ganske mange telys :) Ideen fikk jeg hos Wenche, som lagde noen lekre krukker i høst. 



Og en fyrstikk-eske som matcher glasset. 

Tusen hjertelig takk for alle hyggelig besøk og kommentarer! Og velkommen til nye følgere! Så koselig at dere har funnet bloggen min og har lyst til å følge med her!

Jeg deltar i den nye utfordringsbloggen til Korthobby
Korthobby.no's utfordringsblogg - Januar Anything goes 

13 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Dette var virkelig flotte, masse nydelige detaljer og en fin gaveide, klem bente:)

Synnøve Dyhring sa...

Wow for en herlig krukke,bare helt nydelig pynta.Kjenner meg så god igjen i juleplanene,rakk ikke halvparten jeg heller.Klem Synnøve

Unknown sa...

Hei
Godt nyttår !
Tusen takk for at du deltar i var nye utfordringsblogg med ditt flotte krukke !
Korthobbyutfordring
Klem Wenche

Gitte sa...

Super flot krukke.

Karin Dahl sa...

ÅÅÅÅ så nydelig denne krukken din ble:)
Likte godt fargene og diesen du har brukt:)
En rekker som regel ikke halvparten, av det en har planer om å lage til jul, i gaver. Kjenner meg igjen der må jeg si;)
Ønsker deg en fin søndag:)
Clemzy Karin D

Åse-May sa...

Knallfin.....:)

Sonia sa...

Stunning creation my beautiful friend:) Love white on white, is so elegant and classy:)
Love all the diecuts and lace:)
Big hug,
Sonia

Jytte sa...

Wauw... hvor er den flot! Jeg pinner lige med det samme :)

Knus :)

Anita sa...

wow.. denne var rett og slett helt rå.....

Slike skal jeg garantert lage.... tusen takk for tips!

Rita sa...

Denne var rå flott, og en virkelig flott gave :-) kjempe flott pyntet :-) har også planer om å få laget julegaver, pakkerlapper og julekort gjennom HELE året, men tiden får vise om det skjer :-):-) ha en fin kveld :-) klem Rita

Tuppenshobbyblogg sa...

Aldeles nydelig krukke og fyrstikkeske.Så lekkert pyntet begge deler.

Klem,Kjersti

Eva Helen sa...

WOW såå lekker!!Den må ha tatt tid å lage.Nydelig den fyrstikk esken også.

Klem Fra Eva Helen

Sivic sa...

Denne krukka ble lekker og så kjekk julegave !!
Likte godt fyrstikkeska også, nydelig!
Kjekk gaveide .
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...