søndag 14. april 2013

Blog candy - 1-års jubileum / AVSLUTTET

I fjor på denne tiden var jeg fast bestemt på at jeg aldri skulle ha blogg.  Jeg vet fortsatt ikke helt hva som hendte, men plutselig lagde jeg meg altså en blogg likevel. Månedene har gått og 27. mai fyller bloggen min 1 år.  Jeg har lagt ut snart 90 innlegg og fått så mange hyggelige tilbakemeldinger :) Jeg har fått mange koselige og flinke bloggvenner,  jeg elsker å besøke alle bloggene og se alt det fantastisk flotte og nydelige som lages. Og jeg blir så glad når jeg får besøk her i bloggen min :)  Jeg angrer ikke på at jeg begynte å blogge! :)

En 1-års dag må jo selvfølgelig feires! Derfor har jeg samlet sammen litt ting og tang til en blog candy. Jeg tror det skal være noe for enhver smak her. Åpne bildet i en ny fane/vindu hvis du vil se nøyere på hva du kan vinne :)
Reglene er enkle:
Link til candyen min i sidebaren din. 
Skriv en kommentar her så jeg vet at du vil være med på trekninga.
Hvis du ikke har egen blogg holder det med en kommentar.
Hvis du er her bare pga blog candyen trenger du ikke å legge deg til som følger. Men jeg blir veldig glad hvis du er/blir følger og stikker innom en gang i mellom utenom candyer også :)

Trekkes 27. mai 2013.


67 kommentarer:

Anita sa...

Alltid like koselig å komme inn i bloggen din, flotte produkter du viser oss.
Gratulerer med snart 1års dag i bloggen din, jeg har veldig lyst til å delta, en kjempe fin candy du har satt sammen!
Legger deg til i sidenbaren! Krysser fingre!
Ønsker deg en riktig flott søndag!
Klem Anita!

Irene sa...

Lekker candy, Unni! Mye fint der. ♥

Skulle gjerne sett noe DU hadde laget med slike materialer/farger. Det hadde vært spennende å se hva du hadde tryllet frem.

Klem Irene

Jytte sa...

Kære Unni

Det er altid en fornøjelse at kikke herind. Du laver så fine kreationer. 1000 tak for alle de søde kommentarer, du flittigt lægger på min blog og ikke mindst 1000 tak for chancen for at vinde denne skønne candy.

Klem Jytte :)

Guri sa...

For ein flott candy du har laga til feiringa!
Eg er glad for at du ombestemte deg og fekk deg blogg, og at eg fant den (eller kanskje det var du som fant min :)) Alltid kjekt å kikke innom bloggen din, og takk for hyggelige kommentarer hos meg.
Reklamerer for candyen din i sidebar.

Rita sa...

Gratulerer med ett år dag snart :) For en utrolig flott candy har har satt sammen :) her var det mange go biter :) Bilde + link er lagt i bloggen min, følger er jeg fra før :) Ha en fin søndag :) Klem Rita

morkaren sa...

Kære Unni, jeg besøger meget gerne din blog, og holder meget af dine besøg hos mig, du ved hvad jeg mener, du ønskes stort TILLYKKE med den kommende et års dag, jeg var også længe om at få lavet en blog, men det er noget man ikke fortryder, der er så mange søde mennesker derude, vi høres ved knus morkaren.

Jorunn sa...

Gratulerer med bloggbursdag! Nå vant jo jeg den forrige flotte candyen, så nå er det noen andre som fortjener denne. Men jeg legger til bilde med link i sidebaren min for å lage litt reklame for deg :)
Klem, Jorunn

Gitte sa...

Stort tillykke med dit 1. år. Super lækker blog-Candy.
Jeg har linket i min sidebar og nu kommenteret.
Tusind tak for chancen.
Knus Gitte.

Tone K. sa...

Gratulerer så mye med snart 1 års jubileum :)

Følger er jeg allerede og nå har jeg lagt inn candyen i sidebaren min :)

Gleder meg til å følge deg videre :)
klem

Linda sa...

Hei Unni!
Gratulerer så masse med 1 års dagen. Kjempeflott bloggcandy du har, vil gjerne være med på den.
Kikker ofte innom bloggen din,her er det mange flotte kreasjoner. Er følger fra før, men linker til candyen i sidebaren min.
Klem Linda :)

monicas papirhobby sa...

Gratulerer med 1 års dagen. Så flott en bloggcandy, som jeg gjerne vil være med på.
Det er jo altid hyggelig å titte innom bloggen din, da det er masse flott å se her inne.
Følger er jeg jo fra før. Har lakt bildet av candyen med link i sidebaren min.
Klem Monica

Heidi sa...

Gratulerer så mye med 1 års dagen!
En nydelig candy du har og jeg vil gjerne være med:)
Takk for at du gjør dette.
Klem, Heidi:)

Birgitanita sa...

Hei.
Gratulerer med 1årsdagen :)
Jeg skjønner helt hva du mener når du skriver at du ikke skulle ha noen blogg. Tenkte ikke det jeg heller men her er vi ;)
Takk for at du vil feire den og gi en av oss muligheten til å vinne alt det flotte.
Måtte jeg bli den heldige.knis..
Jeg har lagt bilde i sidebaren min med link hit. Ønsker deg en flott vårdag/kveld videre.
Klem, Birgit.

Synnøve Dyhring sa...

Gratulerer med 1 års jubileum.Kjempefin candy du har og jeg vil gjerne være med.Bilde på plass i bloggen min.Mye fint her i bloggen din.Klem Synnøve

Unknown sa...

Ja tenk nå er det ganske snart 1 år siden du fikk deg blogg. Du som var ihuga antiblogger. Jammen kjekt at det er lov å skifte mening. Siden jeg ikke har noen blogg, så får jeg ikke lagt deg til noe sted, men du vet jo at jeg har lagt deg til i hjertet mitt, og der vil du alltid ha en stor plass. Og jeg ser opptil flere ting i candyen din som hadde passet godt på mitt hobbyrom :-) Klem fra Vivian

Gunn`s Kort sa...

Gratulerer med den kommende 1 års dagen:)
Jeg kjenner meg litt igjen på det med blogg, siden jeg lagde min kun med tanke på familie og venner.
Men, du verden så hektet man blir etterhvert:)
Det er en råflott candy du har, krysser både fingre og tær:)
Klem fra Gunn

Kari`s Hobbyrom sa...

Gratulerer med 1 års dagen som blogger.
Klart jeg vil være med på trekningen av den flotte candyen din.
Klem Kari

Karin Dahl sa...

Gratulerer så masse:)
Tenk som tiden går, når en har det fint:)
1 år har snart gått siden du startet her.
Er glad du bestemte deg for å blogge. Er ofte innom og nyter synet av alle dine flotte kreasjoner:)
Gleder meg til tiden fremover, for å se alt det flotte du lager:)
Mye fint i din candy. Og jeg legger den ut på siden nin.
Ønsker deg en fin tirsdag:)
Clemzy Karin D

Hildes Scrappeunivers sa...

Så lekker candy! Jeg er gjerne med! Krysser scrappefingrene!

Ha en kreativ uke!

Klem fra Hilde

Sonia sa...

Congrats my dearest friend,I'm very happy you are on blogland^_^You are so talented and you deserve many many followers more and affection^_^
Thanks for the chance to win^_^
Huge hugs,
Sonia

tas sa...

Gratulerer så mye med 1-årsdagen!! Flott blogg candy - blir gjerne med på trekningen ! Gleder meg til å se mer av det du lager fremover ;)

Hello sa...

Congratulation on your 1st year anniversary Unnis, great blog and fabulous candy. I'm noe following and have popped your candy in my sidebar.
Hugs, Lorraine xx

Amy Martin sa...

Congratulations!!! And Happy Anniversary.... 1 year is a great year. I now follow you and have your candy on my side bar. Thanks so much for the chance. HUGS

Neha Jain sa...

congrats :)

wish u luck

Wenche sa...

Gratulerer med jubileet. Flott candy. Ha en flott kveld.

Jorill sa...

Gratulerer med 1 års dagen!
Tusen takk for alle dei fine kommentarane du legg igjen hos meg - dei setter eg utrulig stor pris på!
Og alltid kjekt og kikke innom deg og alt det flotte du lager :)

Da krysser eg fingrer og tær for denne flotte candyen ;o)

Bente Årstad sa...

Gratulere med et års dagen, alltid kjekt å titte innom hos deg og finne inspirasjon. Så denne flotte candyen blir jeg gjerne med på:)
Klem Bente:)

Sivic sa...

Gratulerer med 1 års jubileum !!
Blir gjerne med i trekningen av den utrolig flotte blogcandyen din :)
Klem

Linda sa...

Gratulerer med 1-årsdag!!!Jeg blir gjerne med på den lekre candyen din:)
Klem,Lindamor

Solveig sa...

Gratulerer! Nydelig candy, alltid kjekt å bli med på en trekning! Ha en fin søndag!

Sylvia sa...

Gratulerer med ditt første år som blogger:-))
Litt av en Candy du har satt sammen her. Rålekkert!!

Følger deg gjerne videre jeg. Mye fint i bloggen din.

Ha en fortsatt fin søndag.

Sylvia

Anne Gro sa...

Gratulere så mye med 1-års jubileum!!! Kom meg inn her under kveldens bloggrunde. Så gøy å finne masse flotte kort, så hit kommer jeg garantert tilbake :) Prøver gjerne lykken på candy også! Så snill som vil dele jubileum med oss!! PS:jeg skulle heller aldri bli blogger..hihi.. Ønsker deg en fin kveld!!

Junhild sa...

Hei!

Jeg blir gjerne med på candyen din, og blir gjerne følger av det flotte arbeidet ditt:)

Junhild

Anne Lill sa...

Gratulerer med 1 års jubileum!!! Og takk for sjansen til å følge deg og vinne premie :) Har linket i bloggen min :)

Anne Lill

Ellinore sa...

Flott candy....blir gjerne med på den, harlagt deg i sidebaren min og lenket til deg og følger deg gjerne på bloggen din.....

annemarks sa...

Lovely blog candy - congratulations on your bloggaversary! I have linked from my blog to here and am now following you :)

Ukka sa...

I wish you a so Happy Blogaversary!!Your candy just awesome! Thanks and thanks for the chance to win! I really want to be the lucky winner. Linked candy on my sidebar and I'm a new follower.

Inger Marie sa...

Utrolig flott bloggcandy du har :)
Og gratulera så mye med 1 års jubileumet:)
Ha en flott dag!
Klem fra Inger Marie

HildeR sa...

Gratulerer med jubileet, litt av en gavepakke du feirer med!
Har ikke blogg selv, men vil gjerne delta :-)

mari_gull(at)yahoo.no

Unknown sa...

Gratulerer så mye med snart 1 år :) Kjempefin candy, blir gjerne med, lagt meg til som følger
grokaas@gmail.com

Tonje sa...

Gratulerer! Kjempeflott candy, håper jeg har lykken med meg :) Ha en fin helg! Klem fra Tonje

Tuppenshobbyblogg sa...

Gratulerer med 1 årsjubileum !!
Heiane for en fin candy,den vil jeg gjerne være med i trekkningen på.

Klem,Kjersti

Nina sa...

Gratuler med 1 år !
Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen på denne flotte candyen din - takk for sjansen. Har lagt den inn i min side-bar og krysser fingrene
:-) Nina
http://ninashobby.blogspot.com

Sandra Hammer sa...

Hurra for ett år :D Har lagt bildet i sidebaren min, så her er kommentaren! Du lager masse fint :)

Smil fra Sandra

Logika sa...

Gratulerer så mye med 1års jubileum! Ble veldig inspirert av å se på alle de fine kortene du har laget. Er selv glad i å dekorere kort, og syns selvfølgelig den pakken du gir bort ser UTROLIG fristende ut.

Den hvite perle sa...

Gratulere kjempe masse :)
Jeg er med på denne og jeg vil selvsagt følge bloggen din videre
Mvh therese

Den hvite perle sa...

Ps: hadde hvert kjekt og fått fler medlemmer på min blogg. Kanskje jeg også kommer meg til 1år

Words and Pictures sa...

Happy Blogaversary! And thank you so much for the chance to win this amazing looking candy... I've signed up as a follower, because I really like the work I've seen today!
Alison x

RitaK sa...

Takk for koslig kommentar i bloggen min. Jeg husker deg som hyggelig kunde når jeg ser bildet av deg på bloggen her :-) Har tittet på alt det flotte du lager, og kommer nok tilbake hit for å kikke innimellom. Har lagt meg til som følger, og blir gjerne med i trekningen av candyen din :-)

Swissie sa...

Hei Unni!

Det er så koselig å lese bloggen din og å se alt det flotte du lager! Skikkelig inspirerende! Takk for at du kikket innom hos meg og la igjen kommentar. Det ble jeg glad for.
Og nå gjør jeg slik som du foreslo. Jeg legger igjen en kommentar på blogcandyen din. Jeg får ikke til å linke til den. (Er ikke helt fortrolig med alt dette nye, hehe) Men jeg vil jo gjerne være med og feire 1årsdagen din og bli med i trekningen. Gratulerer med 1 år!

Hilsen Liv i Sveits

Kari- Mette sa...

Hei. Mye fint du lager :-) Vil gjerne prøve selv og blir med i trekningen av produktene. Følger deg også. :-)

Paper Profusion sa...

Congratulations on 1st year in blogland Unni. Your work looks beautiful so I'm delighted to have found you and to follow. Thanks so much for chance to win this very generous candy prize. Nicola x

Maja sa...

Härlig blogg! Tack för chansen att vinna din fina candy. Bloggat om den: http://kulhem.blogspot.se/2013/05/rea-o-candy.html // Liwill

Annelies sa...

Congrats on your blogoversary Unni! I'm following and there's a link in my sidebar . Thanks for a chance to win! Greetings from Belgium, Annelies

Стю sa...

Hello! I'm happy to meet your blog and become your follower! I'd like to join your candy, and I've shared it to my blog. Thank you!
http://nastitascrap.blogspot.ru/

Anonym sa...

Gratulerer med 1-års jubileum! :-) jeg er gjerne med!
Karina
karina.bolseth@gmail.com

viera- scrapbooking a svet papieru sa...

Gratulujem k 1 rok jubileu. Viera

Unknown sa...

Gratulerer så mye med ett år! Akkurat startet selv, så håper å kunne feire på samme måte om ett år. :-)
Har lagt til link i sidebaren min!

Meretekj sa...

Gratulerer så mye med 1 års-jubileum!
Tusen takk for sjansen til å vinne den flotte candyen.
Klem fra Merete

Connie sa...

Woooow klart jeg vil være med på denne fine Candyen:)
Er det bare et år siden du begynte?????
Føler jeg har "kjent " deg mye lengre. Har vært moro å følge deg.
Gratulerer.
Klem Connie

Tsky sa...

Happy Blogaversary! And thank you so much for the chance to win this amazing looking candy.

Anonym sa...

Gratulerer!
Du har en veldig flott og inspirerende blogg. Har dessverre ikke blogg selv, så jeg får ikke linket.

Mvh Hilde
hilkvi(at)frisurf.no

AngeLLinA sa...

Gratulerer med 1-års jubileum!
http://angellina-srr.blogspot.ru/

Аленький цветочек sa...

Tack för chansen att vinna din fina candy.
http://alenkiy-zvetochek.blogspot.ru/

Kristine Løken sa...

Flott side og utrolig mye fine godsaker i den pakka du gir bort som hadde passet PERFEKT i mine kort og album!

cebelica sa...

Happy blogaversary! :D
And thank you for the chance to win all these goodies. You're very sweet of you to offer such amazing candy. Hugs! xx

Monica sa...

Inspirerende blog og flott candy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...