mandag 8. april 2013

Trekning av min lille giveaway

I dag er det 8. april og det betyr at det er på tide å trekke vinneren av min lille giveaway. Tusen takk for den fantastiske responsen på min lille takketale og kortet jeg lagde til alle min kjære bloggvenner! 
Konvolutten med den lille gaven ligger klar her, jeg trenger bare å skrive på navn og adresse så jeg får sendt den. Hverken politiet eller lotteritilsynet hadde anledning til å være tilstede under den høytidelige trekningen. Men solen som skinner så vakkert inn her i dag, har fulgt nøye med og kan bekrefte at alt har gått riktig for seg :)


Den jeg trenger adressa til er:

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*
Jorunn 

Kan du sende meg adressa di, Jorunn, så kommer det snart pakke til deg i posten :)

7 kommentarer:

Kari`s Hobbyrom sa...

Gratulerer så mye til den heldige vinneren.

Rita sa...

Gratulerer til Jorunn :)

Jorunn sa...

Næææ, tenk at det skulle være meg som vant!! Tuusen takk, Unni :)
Har sendt deg mail :)

Klem, Jorunn

Pinklady 68 sa...

Gratulerer til den heldige vinneren!!

Ha en fin uke Unni!
KLem Laila.

Bente Årstad sa...

Gratuler til den heldige vinneren!

Klem Bente:)

Unknown sa...

Gratulerer til Jorunn som var så heldig å vinne :-) Klem fra Vivian

Eva Helen sa...

Gratulerer så masse til jorunn


Klem Fra Eva Helen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...