fredag 22. mai 2015

Bokeske med kort til dåpsbarnet

Her er en bokeske laget på bestilling. Selve esken kommer fra Søstrene Greene. Gidder ikke å lage selv når man får kjøpt boksen ferdig :) Fant forresten flere sånn esker hos Søstrene Greene sist jeg var innom der, hurra de har fått inn noen igjen :)
Veldig dårlige bilder igjen denne gangen. Som vanlig ingen utfyllende produktliste, men spør i vei hvis det er noe som trenger nærmere forklaring eller navn på produsent :) 
Blonder og bånd i massevis på denne bokesken også. Blomster og osteklut. Og diverse dies. Motivet er funnet på nettet.


Kort i en liten lomme inni esken. Måtte ha med en skje, synes det passer så fint på dåpskort. 



Tusen takk for besøket! Legg gjerne igjen noen ord, da blir jeg kjempeglad :)
GOD PINSE! 

11 kommentarer:

monicas papirhobby sa...

Nydelig bok og kort. Herlig rosa og masse nydelige blonder. Så mange nydelige detaljer og søtt motiv.
Ha en flott helg.
Klem Monica

Lenas kort sa...

Her snakker vi virkelig om WOW faktor! Her oser det av lekre detaljer. Blonder og dies på alle sider og alle kanter. Er mektig imponert. Denne blir lekker på dåpsbarnets gavebord! Flink du Unni :-)

RitaK sa...

Dette må jeg si er en drøm av et rosa kort ;-) Nydelig og forseggjort, og med finurlig bruk av dies, som du er mester i Unni. Riktig god pinse :-) Jeg farter sydover i morgen, gleder meg til sol og varme :-)

Guri sa...

Nydelig! Flott bruk av blonder, bling og dies.
Så bra at du likte sommerfugldiesen eg har brukt på kotet mitt. Den har eg fått av deg i ein candy for eit par år sidan :)

Tone K. sa...

wow......dette er jo et kunstverk. Er jo ikke nødvendig med gave når en får et så flott kort ! Du og du ! Lekkert altså :)

Ønsker deg en riktig god pinsehelg.
klem

Unknown sa...

Fantastisk kunstverk igjen. Kan tenke meg at du har kost deg med alle blondene og diesene :-) Ønsker dere en god og fin pinse. Hils. Her er det båtpuss. Klem til dere alle.

nedergaard ( Lissy ) sa...

Hvor er det smukt og gennemført.... så lækkert dekoret og fine papirer.
Også en rigtig god pinse til dig, klemm

Bente Årstad sa...

Nydelig og gjennomført som alltid fra deg, en lyst å titte innom.
Ønsker deg ei fine pinsehelg,
klem Bente:)

Irene sa...

Såå nydelig dette ble! ♥ Er det den typen boks som har speil inni lokket? Veldig kjekt å kunne bruke ferdige esker ja. Spare tid og så konsentrere seg om å dekorere boksen. Flott gave!

Ønsker deg en god pinse! Her hos oss er det surt og kaldt. Har vært i konfirmasjon i dag, heldigvis innendørs det meste av tida. :-)

Pinklady 68 sa...

Fantatisk vakkert dåpsbok!! Helt nyydelig layout, pynt og ark!! Love it:-)
Ha en fin kveld!

Klem Laila.

Connie sa...

Såååååå lekkert Unni.STUM........
Du er en stor kunstner.
Nydelige som alltid fra deg og en kjempestor jobb som ligger bak.
Ønsker deg en fin dag og håper vi sees til fredag :)
Klem Connie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...