søndag 13. september 2015

Bokeske dåp

Tusen takk for hyggelige kommentarer på pianokortet! Det år litt i rykk og napp med blogging for tiden, dagene går visst fra meg...
Denne esken til et dåpsbarn lagde jeg tidlig i sommer. 
Ser at fargene har blitt litt gale på bildene. Banneret med navnet er egentlig ikke så lilla! 
Tyllen jeg har brukt både foran og bak og inne esken (og på kortet) er faktisk klippet av en kjole datteren min skulle kaste. Jeg reddet den i siste liten, og siden den lå og slang i hobbykroken min da jeg lagde denne esken, ble det til at jeg brukte litt av den her :)

Så dårlige bilder, beklager!
Lagde et kort i omtrent samme stilen som esken. 

12 kommentarer:

Tone K. sa...

wow....så lekkert !! :D Du og du.....den kjolen på forsiden der var jo bare supersøt....og alt det andre...så gjennomført og nydelig....rett og slett vakkert :D

Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min igjen. Du er en knupp ! :)
Ønsker deg en fin uke ! :D

Words and Pictures sa...

That is absolutely lovely - what a special gift!
Alison xx

Bente Årstad sa...

Utrolig lekkert og så gjennomført, du er bare så rå på dette:)
Klem Bente:)

Pinklady 68 sa...

Kort versjon av kommentar idag:-) VAKKERT!!!!!!!!!
Ha en fin dag!

KLem Laila.

RitaK sa...

Å herrejemini, du er ikke snau Unni.... Noe så fantastisk nydelig er det leeenge siden jeg har sett. Gjennomført vakker fra A til Å, og med hundrevis av små lekre detaljer overalt. Ikke noe hastverksarbeid dette ihvertfall ;-) Jeg sitter her med hakaslepp enda, og er bare superimponert over din tålmodighet og kreativitet :-) :-) :-)

Synnøve Dyhring sa...

WOW så mange flotte detaljer og dies .Eska og kortet er bare WOW vakkert.
klem Synnøve

nedergaard ( Lissy ) sa...

Waww for en kæmpe nydelig og smuk æske.... flot arbejde her

Klem, lissy

Lenas kort sa...

Helt nydelig :-) Du er så flink med disse eskene :-) Den blir lekker på dåps bordet! Ønsker deg en flott kveld :-)

Unknown sa...

Nydelig dåpseske du har laget Unni. Endelig fikk jeg somla meg til å kommentere noe her. Kikker jo på alt du lager, og skal skrive litt "etterpå" - og det ser vi jo hvordan går :-) Gleder meg til helga :-)

Karin Dahl sa...

Så utrolig delikat og flott dåpskort:)
Mange fine bruk av dies, og fint pyntet:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Guri sa...

Helledussen så nydelig!!!

Kjersti sa...

Så nydelig og lekkert laget bokeske - du er utrolig flink!
Klem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...