onsdag 2. desember 2015

VW God Jul

Fant et fint motiv med en rød folkevogn boble på nettet for en stund siden. Husker ikke helt hva det opprinnelig sto på bilskiltet, for det var jeg kjapp med å endre til God Jul :) Bildet er litt blåere enn virkeligheten. Dårlig med dagslys for tiden! 
Jammen har jeg ikke brukt noen dies her også :D Snøswirlen er fra Memory Box, og det er vel den jeg har satt oppå bildet også tror jeg. Eller er det Poppystamps..? Det ene juletreet er Marianne og de 2 andre Joy, tror jeg... Mønsterarket husker jeg dessverre ikke. Har klint på litt Snowpaint og Frosted Lace stickles. Jaja, det var en slags produktliste :D 

8 kommentarer:

BenteS sa...

Så nydelig, Unni!
Flott julestemning her :))
Likte hvordan du har brukt "snø"-detaljene!

Lenas kort sa...

Så kult motiv du har brukt her :-) Riktig lekkert ble dette julekortet :-)

Irene sa...

Hahaha! For et HERLIG julekort! Det ble litt moderne og tradisjonelt på en gang synes jeg.

Du er superflink til å kombinere dies altså!

Guri sa...

"Driving home for Christmas" er vel ein passande tittel på dette herlige kortet :)

Tone K. sa...

Næh, så kult ! :D Sååå morsomt med bilmotivet og alle trærne....herlig altså :D

Ønsker deg en fortsatt fin uke ! :D

Bente Årstad sa...

Knallfint kort, mange flotte søte detaljer,
klem Bente:9

Synnøve Dyhring sa...

Kult , tøft og så herlig julekort, likte så godt bilen og pynten, nydelig julekort. klem Synnøve

Connie sa...

Woooow så kult :)
Klem Connie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...